2013 m. rugsėjo 18 d., trečiadienis

Diegiant naujas paslaugas įmonėms sunku rasti tinkamą sprendimą



Diegiant naujas paslaugas įmonėms sunku rasti tinkamą sprendimą dėl kai kurių diegimo etapų tikslingumo bei jų įgyvendinimo masto ir tam tikrų veiksmų poreikio, ypač dėl reikalaujančių daug organizacinių bei finansinių sąnaudų. Bandomosios rinkodaros (BR) etapo tikslingumas, die­giant naujas paslaugas, kelia plačias diskusijas tiek tarp verslo praktikų, tiek ir teoretikų. Šio tyrimo tikslas - pateikti bandomosios rinkodaros veiksmų modelį, kurio taikymas padėtų įmonėms apsi­spręsti dėl šio etapo veiksmų tikslingumo, įvertinti situacijas bei numatyti tam tikrų procedūrų vyk­dymo sąlygas. Išanalizavus negausioje mokslinėje literatūroje bandomosios rinkodaros tema pateik­tus tyrimų rezultatus suformuotas lankstus modelis, kuris grįstas kritiniu mokslinės literatūros ban­domosios rinkodaros klausimais įvertinimu logikos, įgyvendinamumo galimybių bei vientisumo požiūriu, informacijos struktūrizavimu bei sintetinimu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą