Diegiant naujas paslaugas įmonėms sunku rasti tinkamą sprendimą dėl kai
kurių diegimo etapų tikslingumo bei jų įgyvendinimo masto ir tam tikrų veiksmų
poreikio, ypač dėl reikalaujančių daug organizacinių bei finansinių sąnaudų.
Bandomosios rinkodaros (BR) etapo tikslingumas, diegiant naujas paslaugas,
kelia plačias diskusijas tiek tarp verslo praktikų, tiek ir teoretikų. Šio
tyrimo tikslas - pateikti bandomosios rinkodaros veiksmų modelį, kurio taikymas
padėtų įmonėms apsispręsti dėl šio etapo veiksmų tikslingumo, įvertinti
situacijas bei numatyti tam tikrų procedūrų vykdymo sąlygas. Išanalizavus
negausioje mokslinėje literatūroje bandomosios rinkodaros tema pateiktus
tyrimų rezultatus suformuotas lankstus modelis, kuris grįstas kritiniu
mokslinės literatūros bandomosios rinkodaros klausimais įvertinimu logikos,
įgyvendinamumo galimybių bei vientisumo požiūriu, informacijos struktūrizavimu
bei sintetinimu.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą